Klacht: Verzenden webwinkel

op 12 mei 2020 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

OP maandag 4 mei een bestelling gedaan in de webwinkel met de leveringstijd voor 22.00 uur besteld morgen in huis. ivm met de Corona kan dit wat langer duren 6 mei werd het. 7 mei gebeld krijg de mededeling dat het een wachttijd van 30 minuten is. Toch maar bellen Ja sorry mijnheer het ligt nog hier in het magazijn, maar vanavond gaat het de deur uit. Maandag nog niets bellen maar weer 30 minuten in de wacht en niets opgeschoten het is allemaal de schuld van Corona en post nl. Het is nu dinsdag en de bestelling staat nog bij blokker. Annuleren kan alleen door mee retour te geven aan de postbode. Je word er behandeld alsof we blij moeten zijn dat we er mogen kopen. Snap niet dat deze winkel nog bestaat.

Dat kan ik niet meer worden. Dit ging over een droogrek dus dat is niet zo dringend, maar stel je voor je ben je belasting aangifte in aan het vullen inkt op. O bij blokker heb ik het de volgende dag in huis, maar na een week geen inkt. Hoe ga je dit uitleggen aan de belasting inspecteur.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door x5cZCwmK