Klacht: verzekering voor invoerrechten onduidelijk

op 30 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

In september heb ik een camera besteld bij mini in the box. Ongeveer een maand later heb ik deze ontvangen, nadat ik 21,55 moest betalen aan DHL aan invoerrechten.
Nu opnieuw een bestelling gedaan en ontdekt, dat je je hier tegen kunt verzekeren. Even terug gekeken naar de bestelling van september en ontdekt, dat ik daar destijds 1,73 voor heb betaald en dus voor verzekerd was. Ik heb echter nergens kunnen ontdekken waar of hoe ik daar bij mini in the box verhaal kan op halen?

Ik wil graag, dat mini in the box mij die 21,55 terug betaald, omdat ik daar ook verzekerd voor was. Ook vind ik, dat ze daar veel duidelijker overmoed zijn, hoe je dat bij hun moet declareren.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 17 mei 2016 om 09:31 geantwoord

Heeft op 17 mei 2016 om 18:36 geantwoord

De artikelen heb ik reeds in september in ontvangst genomen. De order staat dus op afgehandeld. Ik weet niet hoe ik nu bij mini in the box nog die invoerrechten terug kan krijgen. De gegeven link is voor mij onduidelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door marre1970@msn.com