Klacht: verzekering huurauto portugal

jacrob op 27 oktober 2020 over Sunny cars in de categorie Autodealers

E206802912
ik heb 16 september via sunny cars een auto gehauurd in Portugal. Deze konden wij ophalen op de luchthaven van Faro. Bij onze reispapieren zat een goede beschrijving en ook dat wij geen verzekeringen meer nodig hadden. Dit was gewoon super goed afgedekt.
Bij aankomst ( net op tijd kantoor sloot om 18.00) en wij waren en 17.50. werd gelijk gesproken over verzekeringen, Wij ( mijn zoon en ik) vertelden gelijk dat dat niet hoeft. wij zijn goed verzekerd en is n iet nodig.
Ik moest tekenen voor ontvangst van de auto., dit gebeurd op een klein scherm. Ik heb nog heel duidelijk gevraag waarom ik moest tekenen.Als ik niet zou tekenen geen auto. dus een handtekening gezet.
De auto was prima en bij terug komst. de auto afgeleverd werd er gelijk 97 euro van mijn creditcard afgeschreven Ik heb gebeld met sunny cars die zeiden dat ik een week moest wachten dat het mischien zou worden teruggeboekt. Natuurlijk gebeurde dit niet., nogmaals gebeld. Het bkeek een inzittende verzekering te zijn voor invaliditeit oa. ik heb weer gebeld dat ik dit niet wist, geen voorwaarden geen uitleg geen polisblad niets.
wel een heel verhaal dat ik verantwoordelijk was waarvoor ik tekende.
sunny cars zou opvragen wat er getekend zou zijn, Toen bleek er achter de handtekening een polis te zitten. ( voor de duidelijkheid mijn zoon zit in een rolstoel kan niet lopen en is volledig afgekeurd.) niet netjes van Avis, zij regelen de auto via sunny cars. Ik heb verschillende mails gestuurd maar krijg geen antwoord. Dit is gewoon niet netjes, heel snel verdiend en nu maar verschuilen achter een handtekening. Het enige wat ik mee gekregen heb bij ontvangst van de auto was een sleutel en een nummer als we pech hadden.

ik ben tevreden wanneer de 97 euro worden terug gestort naar mij en dat er goed gesprek plaatsvind tussen sunny cars en Avis.
Wanneer je in 5 minuten iemand de deur uitwerkt omdat het 18.00 is kun je dit soort dingen niet maken.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunny cars over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jacrob