Klacht: Verzekering betwisting

op 11 september 2018 over Mastercard in de categorie Creditcards

Eind julie werd ik slachtoffer van belsimpel. Nl zij stuurden mij zonder orderbevestiging, betalingsbewijs of antwoord op mijn e-mails 2 keer dezelfde order op, waarvan ik later dan ook eens te weten kom dat ze tweemaal een andere prijs voor exact hetzelfde product hebben aangerekend! Meteen toen deze orders toekwamen heb ik contact zowel via e-mail als telefonisch met hun gezocht, wederom geen antwoord. Ik bel Mastercard op en leg hun dit uot zij vertellen mij eerst dat ik moet wachten nog een week want het lijkt dat het bedrag gewoon gereserveerd is en misschien geboekt zal worden. Dit werd het toch toen ik na een week terugbelde. Ik betaal de hoogste verzekering op mastercard en zou voor bovenstaande dus verzelerd moeten zijn aangezien dit een klassiek geval is van geen communicatie naar de klant! Dus ik doe wat ze zeggen en maak een betwisting op mijn kaart,waarvan ze oorspronkelijk zeidzn dat het maar 2 weken zou duren. Bovenstaande heb ik ingegeven letterlijk dat en het duurde 6 weken om mij te vertellen dat zonder retour bewijs ik heen recht op mijn zuur verdiende geld heb! Ik heb niet om deze 2e ordergevraagd dit was een missing door de non communicatie van belsimpel. Nl wat ik tevens naar hun stuurde ook maar hekaas nooit antwoord op kreeg! En nu zit ik hier met iets dat ik niet retour kan sturen, waar ik niet om gevraagd heb en geen geld voor heb en waar ik volgens mastercard niets van terug kan krijgen. 6 weken voor iets wat ze me meteen hadden kunnen laten weten volgens mij werkt mastercard onder een hoedje met de rotte bedrijven en ik ben hier het slachtoffer van!

Ik zal tevreden zijn als mastercard mij kan vertellen waar ik het retour moet sturen en dat dat geld me ook bovenop mijn bijna 800 euro aan me teruggestort wordt! Ook zou ik graag een persoonlijker antwoord krijgen want die computer gestuurde antwoorden daar is niemand iets mee, hierdoor lijken ze steeds meer incompetent.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mastercard

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mastercard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lienver