Klacht: Verzekerd maar toch een hoge factuur gekregen

op 13 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Een boek van mijn dochter is afgekeurd vanwege lichte waterschade. Ik ben hiervoor verzekerd. Mijn dertien jarige dochter is haar boeken gaan inleveren en krijgt doodleuk een factuur van 61 euro mee voor dat boek. Niemand heeft mijn dochter vertelt over een formulier dat ingevuld moest worden. Ik ben niet gebeld, nergens staat er iets over vermeld. Klantenservice blijft riedeltje herhalen en met uh uh dezelfde dingen herhalen. Klachtenformulier op aanraden van van Dijk ingevuld tot 2 x toe, geen reactie. Schandalig dat ze over de rug van kinderen geld willen verdienen. Ik ga echt niet akkoord met die factuur van 61 euro.

Wanneer de factuur vernietigd wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 14 juli 2017 om 08:35 geantwoord

Beste heer/mevrouw van Oudshoorn,

Wanneer u de regeling voor vervanging bij schade en diefstal bij VanDijk afsluit, is deze geldig tot de inleverdag, zoals aangegeven in de voorwaarden van de regeling. In deze voorwaarden staat tevens vermeld welke actie we u vragen te ondernemen in het geval van schade. Dit betekent dat er op de inleverdag zelf geen beroep meer kan worden gedaan op de regeling; de melding van eventuele schade moet voorafgaand aan deze dag bij VanDijk worden gemeld.

Indien u van mening bent dat het in nieuwstaat geleverde artikel onterecht is afgekeurd, kunt u het artikel opsturen voor een tweede beoordeling. Mochten wij dan alsnog constateren dat een boek schade heeft dan blijft de factuur niet alleen staan, maar behouden wij tevens het artikel; deze sturen we niet meer naar u retour.

Mocht u toch gebruik willen maken van deze tweede beoordeling, dan kunt u het boek voor 1 augustus 2017 onder vermelding van Ambers naam, adres en klantnummer tezamen met een kort begeleidend schrijven opsturen naar:

VanDijk
Afdeling Controle
Postbus 23
8260 AA KAMPEN

Het is verstandig een verzendbewijs te vragen bij het postkantoor en deze goed te bewaren. U heeft dan altijd bewijs van verzenden.

Zodra VanDijk het boek heeft ontvangen, gaat de betreffende afdeling deze nogmaals beoordelen en ontvangt u bericht over de bevindingen.

We vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
^Gerda