Klacht: Verwondingen/weggegooid weekend

op 20 september 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij zijn afgelopen weekend een duur weekend naar roompot weerterbergen gegaan dit was voor ons een hele kostenpost. van te voren gebeld of wij vooraan zaten met het huisje hun zeiden van wel. Wij komen aan en moeten helemaal naar achter toe naar een vies huisje dus wij gebeld eerst heel moeilijk doen uiteindelijk toch ander huisje gekregen en vooraan. Nu zouden ze paar dingen in het huisje vervangen dit zaterdagmiddag gezegd bij de receptie en heel de dag in het huisje gebleven (op mijn zoontje en man naar het ziekenhuis brengen na) savonds werd pas om 19:00 tegen mij gezegd dat we ervoor niet thuis hoefde te blijven dus wij snel wat gaan eten en half 8 weer naar het huisje want kids moesten naar bed (niemand gezien en moest weer slapen op een matras met veren in mn rug) zondag weer thuis gebleven en gebeld en rond de middag kwamen ze het dan eindelijk vervangen (wat vervolg had 2 te kleine matrassen en 2 te grote onderstellen) hierachteraan hadden we nog een midweek gekregen van vrienden van ons wij vroegen of die wel vooraan zat hun hadden het ineens zo geregeld dat wij in hetzelfde huisje mochten blijven (wat ik toen netjes vond). En hadden bonnen gekregen om in de horeca wat te gaan eten. Eerste keer gegeten in billy’s burger op het park. Gevolg was ouders aan de diarree en zoontje die alles vol kotste snachts. Dag erna teruggegaan omdat er was gezegd uit hun zelf dat ze zouden kijken of ze iets konden doen voor het weekend dat we thuis hadden gezeten. Ineens krabbelde ze terug want ze zeiden dat wij zat al hadden gekregen (hebben wij niet om gevraagd om overboeking te krijgen alleen van het vieze huisje en hebben ook niet gevraagd om heel het weekend binnennte moeten zitten omdat er niet was gezegd dat we mochten gaan) gevolgd was ik jankend aan de bali omdat dit na veel tegenslagen voor ons een goede vakantie moest worden. Maandagnacht valt mijn dochtertje uit haar bed en valt met haar hoofdje op de punt van het te grote onderstel (omdat haar matras een stuk kleiner was) dit gemeld en enigste wat ze wouden doen was onze oude vieze onderstellen weer terug geven. Dit heb ik gezegd dat ik dat niet wou en kwamen ze aan met de matrassen met de veren die in de rug staken die ze daarvoor bij ons vervangen hadden. (Daar moet mijn dochter nu dus op slapen want ze hadden geen andere zeiden ze) vervolgens bij het podium voor het op het park waar het animatieteam zat om te knutselen met de kinderen loopt mijn dochtertje van het trapje af (zonder leuningen !!) En valt er vanaf en animatieteam kijkt op en gaat weer verder met hun eigen tekenen verder te maken. (Wij blij dat schoonouders er waren die ehbo hebben) verder hielp er niemand en kwam niemand kijken of ze iets konden doen of dat het ging. Vervolg nu dus ook de midweek verpest vanwege dat mijn dochtertje 2 joekels van bulten op haar hoofdje heeft en een zware hersenschudding ( ook gemeld dat animatieteam niks deed en enigste wat ze zeiden was dit gaan we intern opnemen). Hopen dat jullie wel iets voor ons kunnen doen/betekenen want dit was absoluut niet de vakantie waar we op gehoopt hadden en een complete hel. Is nu dinsdag en hebben nog tot vrijdag en staan op het punt om de spullen te pakken en naar huis te gaan! En enigste wat park daarop zegt is : dat is uw keuze. En willen ze mn ongelukkige kinderen afschepen met 3 knuffels van roompot. Hoop dat ik het nu goed uitgelegd hebt en dat er eindelijk iemand snapt dat wij ons nu als ouders doodongelukkig voelen omdat de vakantie waar we zo naar verlangd hadden 1 grote hel is geworden.

Ik zou tevreden zijn als ze mij een vergoeding zouden geven of als ze mij kosteloos een weekend van 23/26 september wouden geven zodat we toch nog een weekend hebben met de kids. Enmet leuke activiteiten gratis te doen voor de kinderen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 01 oktober 2016 om 15:45 geantwoord

Heeft op 01 oktober 2016 om 19:07 geantwoord

dankzij het park is heel mijn vakantie een hel geworden. en ze doen er verder ook niks aan ook niet dat mijn kinderen kei ziek zijn geworden van het eten daar (mijn kinderen waren niet de eerste die ziek waren na eten daar!!!) en als compesatie lakenpakket was moet ik dan blij zijn ?? terwijl er was gezegd dat die bij het bedrag erbij zat..

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole123123