Klacht: Verwisselde pakketjes

op 27 augustus 2017 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Na ongeveer een week kreeg ik dan mijn pakje binnen, tenminste dat dacht ik. Het bleek dat er 2 verschillende stickers op zaten en dat het pakketje dat ik had gekregen voor iemand anders bedoeld was. Na het postbedrijf gebeld te hebben en die verteld hadden dat de fout bij mango.com lag en ik hun moest contacteren, had ik mango opgebeld zij zeiden dat hoogstwaarschijnlijk de andere persoon van wie ik had pakketje had mijn pakketje had ontvangen, ze zei dat dit vaker voorkomt, en ze zou er achter aan gaan en mij bellen. Geen telefoontje gehad, ik belde maar weer terug en toen werd er gezegd dat mijn pakketje zou worden opgehaald en die van de persoon die mijn pakketje had ontvangen en zo weer uitgezonden zou worden naar het juiste adres. Het pakketje werd na een week weer opgehaald, vervolgens ben ik nog steeds aan het wachten ik wacht nu al sinds 26 juli (bestelling geplaatst) op mijn pakketje. Laatst weer gebeld toen werd er weer gezegd dat het niet aan hun lag, dat ze het goed vonden dat ik belde want de bezorger die mijn pakketje moest ophalen bij die persoon was afwezig?! En de mevrouw was niet thuis?! Er wordt helemaal 0,0 moeite gedaan en zelfs niet de moeite gedaan om mij ergens van op de hoogte gehouden, heel jammer dit.

A.s. maandag bel ik ze voor de laatste meer op en als er geen concrete duidelijkheid is dan hoeft het niet meer voor mij. Je krijgt geen excuses te horen, geen compensatie helemaal niets, je hebt netjes betaald maar het lijkt wel alsof je moet smeken om je pakketje.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mddy