Klacht: VERWIJDEREN VAN ADVERTENTIES

op 28 mei 2020 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Ik verzamel militaire spullen uit de oorlog en verkoop wat ik niet meer kan gebruiken of dubbel heb , en die gaan dan op Marktplaats. Over Duitse spullen waarvan het Hakenkruis zichtbaar van is, daar kan men over discussieren. Maar ik denk dat Marktplaats een stelletje amateurs in dienst heeft die totaal niet weten waar ze het over hebben en verwijderen zoals het uitkomt. Dan is het een veldfles, dan een etensblik. op die dingen staan totaal geen hakenkruizen. Zelfs een Amerikaans jasje uit de eerste wereldoorlog hebben ze nog verwijderd. Ook een gekleurde print met een Engels vliegtuig erop. Als je geallieerd spul associeert met NAZI, dan weet je echt niet waar je het over hebt. Plus nog eens , dat sommige advertentie worden verwijderd terwijl er andere verkopers zijn die mogen gewoon alles verkopen en daar gebeurd niks bij. Wij als verkopers, snepper van de marktplaats regels helemaal niks van. Plus dat je ze ook niet kunt bereiken voor een eventuele verklaring

Of ze laten alle Duitse spullen staan en hebben de regel dat een hakenkruis moet worden afgedekt. Of helemaal geen Duits spul meer , of doek de rubriek TWEEDE WERELDOORLOG helemaal op. Maar niet dan wel en dan niet. En bij de een wel en bij de andere niet want er wordt duidelijk met tee maten gemeten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Untergang