Klacht: verwerking van een klacht

op 14 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,
Heb mijn scheerapparaat terug gestuurd naar philips electronics gevestigd aan de Boschdijk 525 5621JG Eindhoven omdat hij niet voldeed , de kop van het apparaat viel steeds van het apparaat af.
Toen heb ik een brief gekregen onder referentie 60-0006103305 met het verzoek om op te bellen zodat we samen tot een oplossing konden komen.
Heb toen opgebeld naar Mischa van Diesen Philips Consumer Care
en zij wist ervan dat het scheerapparaat daar was , en zou mij terug bellen, maar als zij belde en ik nam op verbrak zij het contact.
Heb later weer een brief geschreven maar tot op heden geen reactie.
Als u zo met uw klanten omgaat , weet ik wel dat ik niet meer bij philips
moet zijn. Het word nu wel eens tijd dat er een oplossing komt.

Ben erg benieuwd met een groet Roel van Dekken.
Dr Pinxterplantsoen 29
1693EV Wervershoof

Gewenste Oplossing:

Graag wil van u een scheerapparaat ontvangen waar de kop niet vanaf vliegt. dan zal ik tevreden zijn, en anders een scheerapparaat met een vaste kop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door roelvan dekken