Klacht: verwerking van een klacht

op 14 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,
Heb mijn scheerapparaat terug gestuurd naar philips electronics gevestigd aan de Boschdijk 525 5621JG Eindhoven omdat hij niet voldeed , de kop van het apparaat viel steeds van het apparaat af.
Toen heb ik een brief gekregen onder referentie 60-0006103305 met het verzoek om op te bellen zodat we samen tot een oplossing konden komen.
Heb toen opgebeld naar X Philips Consumer Care
en zij wist ervan dat het scheerapparaat daar was , en zou mij terug bellen, maar als zij belde en ik nam op verbrak zij het contact.
Heb later weer een brief geschreven maar tot op heden geen reactie.
Als u zo met uw klanten omgaat , weet ik wel dat ik niet meer bij philips
moet zijn. Het word nu wel eens tijd dat er een oplossing komt.

Ben erg benieuwd met een groet

Gewenste Oplossing:

Graag wil van u een scheerapparaat ontvangen waar de kop niet vanaf vliegt. dan zal ik tevreden zijn, en anders een scheerapparaat met een vaste kop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door vandekken