Klacht: verwerking aankoop vervangend toestel

709726 op 24 augustus 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toestel is aangeboden ter reparatie. Was niet te repareren. Keuze 1 was vervangend identieke mobiel te leveren door Dynafix. Op 17 augustus was het geld overgemaakt. Geen leveringstijd aangegeven. Nu blijkt het toestel niet op voorraad, niet te voorspellen hoe lang de wachttijd is. Wil mijn geld terug. Niet mogelijk. De voorlichting bij de keuze van handelen had de wachttijd van levering moesten vermelden. De keuze was dan makkelijk geweest: niet via Dynafix bestellen maar naar de winkel, kopen en klaar. Zeer onbevredigend resultaat. Zeker niet aanbevelen aan derden.

Gewenste Oplossing:

Als er morgen een aflevering plaatsvindt van het betreffende toestel.
Of onmiddellijk terugbetaling van het gestorte bedrag.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

6 jaren geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - 14865606

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Zie bovenstaand bericht. Is er enige vordering?

Bericht van Dynafix

6 jaren geleden - Geachte klant, Bedankt voor uw reactie. Daar er al een toestel in bestelling is gezet kunnen wij de kosten niet meer terugstorten. Normaliter duurt het maar enkele dagen alvorens wij een omruiltoestel ontvangen. Dat het in dit geval langer duurt is voor ons ook niet te voorspellen, hierbij zijn wij afhankelijk van de leverancier. Zodra wij het toestel ontvangen zullen we deze direct uitboeken en retour zenden. Uw verzoek tot het terugstorten van kosten kunnen wij niet honoreren. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 12 september 2017 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

709726

Heeft op 12 september 2017 om 12:55 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

De oplossing was de enige mogelijke maar de uitvoering ervan was allesbehalve goed te noemen.

Alle klachten die gemeld zijn door