Klacht: verwarring

op 05 augustus 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Ik koop geregeld salade schotel Italiaanse
echter hier zit een dressing voor caesar in.
ik verwacht een Italiaanse dressing (pesto ?)

Ik verwacht een Italiaanse dressing

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 16 augustus 2016 om 11:28 geantwoord

De klant heeft rechtstreeks vanuit Klantenservice een reactie ontvangen (zie meldingsnr. SD M1608 1567). De klant heeft rechtstreeks vanuit Klantenservice een reactie ontvangen (zie meldingsnr. SD M1608 1567).De klant heeft rechtstreeks vanuit Klantenservice een reactie ontvangen (zie meldingsnr. SD M1608 1567).De klant heeft rechtstreeks vanuit Klantenservice een reactie ontvangen (zie meldingsnr. SD M1608 1567).De klant heeft rechtstreeks vanuit Klantenservice een reactie ontvangen (zie meldingsnr. SD M1608 1567).De klant heeft rechtstreeks vanuit Klantenservice een reactie ontvangen (zie meldingsnr. SD M1608 1567).De klant heeft rechtstreeks vanuit Klantenservice een reactie ontvangen (zie meldingsnr. SD M1608 1567).De klant heeft rechtstreeks vanuit Klantenservice een reactie ontvangen (zie meldingsnr. SD M1608 1567).De klant heeft rechtstreeks vanuit Klantenservice een reactie ontvangen (zie meldingsnr. SD M1608 1567).De klant heeft rechtstreeks vanuit Klantenservice een reactie ontvangen (zie meldingsnr. SD M1608 1567).De klant heeft rechtstreeks vanuit Klantenservice een reactie ontvangen (zie meldingsnr. SD M1608 1567).De klant heeft rechtstreeks vanuit Klantenservice een reactie ontvangen (zie meldingsnr. SD M1608 1567).De klant heeft rechtstreeks vanuit Klantenservice een reactie ontvangen (zie meldingsnr. SD M1608 1567).

Alle klachten die gemeld zijn door regenboogforel