Klacht: verwarrend peeron 6b arnhem waardoor trein gemist

op 30 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S.
Sta op perron 6b in Arnhem 20 min voor vertrek trein naar Winterswijk.
Zie ik trein naar wwijk langs rijden.
Way blijkt; sta ik op deel van perron 6b waar overige deel van pwron niet is te zien.
Ben via verwijsborden aan komen lopen; trap naar boven genomen dus dacht ook god te staan.
Kan nu uur wachten.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van retour wwijk arnhem

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 mei 2016 om 05:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Marcel,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je ervan baalt dat je hierdoor een uur moest wachten.

Helaas is het zo dat wij niet over de stations en perrons gaan. De stations zijn namelijk eigendom van NS. Wij maken hier enkel gebruik van. Voor klachten met betrekking tot de perronindeling op station Arnhem is mijn advies dan ook om contact op te nemen met NS, zodat zij je verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door marcel duvigneau