Klacht: Vervolg op eerdere en zelfde klacht over ‘tussen haakjes’ opgeloste klacht!

op 15 juni 2015 over CAK in de categorie klachtmelden

Klacht is niet opgelost!!

Afdelingen werken door elkaar heen bij het cak en de 1 weet van de ander niet wat die t.av. een klant mee bezig is of heeft gedaan!
Alleen al dat er in de beschrijving v/d oplossing word gezegd dat ze het verschil van de hoge en de lage eigen bijdrage aan mij terug betalen raakt kant nog wal.
Ik heb namelijk een maandje geleden de betaalde hoge eigen bijdrage janauri t/m mei 2015 (5mnd x 510,52)= 2552,60 terug gestort op mijn bankrekening gekregen!
En dat was voor mij een verademing en heb dit geld inmiddels voor meubels huisinrichting uitgegeven.

Toen ik vorige week telefonisch contact heb gehad met het CAK heb ik kenbaar gemaakt dat ik dat geld terug heb gehad en daar werd overheen gepraat. Wel werd ik op een vriendelijke manier te woord gestaan maar wist toen nog niet wat er in brievenbus zat.

Echter was ik op het moment ik ze vorige week sprak al een week weg van huis en kwam ik gister terug.
Tot mijn schrik en woede lag er een beschikking in de brievenbus van een HOGE EIgen bijdrage “verschuldigd per 1-januari 2015”!
Ook lag er een brief van 2-juni als bevestiging op de brief van 28-mei in de brievenbus,
waarin ze me excuses aanboden over dat mijn eigen bijdrage 2015 te laag is vastgesteld!

Vandaag gebeld naar het cak om te vragen hoe het nou zit en tevens wederom gemeld,
dat ik de betaalde hoge eigen bijdrage vanaf januari t/m mei 2552,60 van CAK heb terug ontvangen.
Daar wisten ze helemaal niks van en deden me de mededeling dat dat geld weer terug moest naar het CAK.
Dus jullie hebben me weer een extra probleem in de schoot geworpen, ik heb immers dat geld al uitgegeven aan inventaris voor m’n nieuwe huis.

Per 1 januari t/m 30juni 2015 is de status “terugkeer naar de maatschappij” van kracht!
Dat betekend dat ik de lage eigen bijdrage verschuldigd ben.
De lage eigen bijdrage is 158,60 x 6 maanden = 951,60 wat ik het CAK wettelijk onderbouwd verschuldigd ben.

Komen jullie nou wel echt met een oplossing…?????

Per 1 januari t/m 30juni 2015 is de status \"terugkeer naar de maatschappij\" van kracht!
Dat betekend dat ik de lage eigen bijdrage verschuldigt ben.
De lage eigen bijdrage is 158,60 x 6 maanden = 951,60

Die 951 euro en 60 cent is waar jullie recht op hebben over de periode jan. t/m juni 2015.daar mogen jullie me de nota van opsturen zodat ik deze kan betalen!

Ook mijn volledige wajong uitkering deze maand op mijn bankrekening en de beschikking van de lage eigen bijdrage uiterlijk de 23ste in m\'n brievenbus!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 21 juli 2015 om 10:53 geantwoord

Heeft op 03 september 2015 om 22:00 geantwoord

Klacht is uiteindelijk naar tevredenheid afgesloten! Dankjewel daar voor!

Alle klachten die gemeld zijn door se79