Klacht: vervolg eerdere klachten

op 12 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 16 juli 2012 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Volgens onze gegevens heeft de klant hierover al contact gehad met de klantenservice en er is er nog een melding in behandeling betreft de facturen. Onze excuses voor het ongemak. Indien de klant in de tussentijd nog vragen heeft kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door rgremmee