Klacht: vervoer met de trein

op 29 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte medewerker(ster) van de NS.
mijn klacht is, Op vrijdag 26 augustus wilden wij ( 2 dames van 61) een dagje Amsterdam en het leek ons een goed idee om met de trein te gaan. Om 9.15 zijn wij ingestapt in Groningen (waar we eerst hardlopend van perron moesten wisselen, werd er onduidelijk omgeroepen) en tot Amsterdam centraal hebben wij moeten STAAN! Het was erg warm en wij stonden als haringen in het tussenstukje en hebben geen conducteur gezien. Om 19.00 uur weer vertrokken uit Amsterdam en wat dacht U… de HELE TERUGWEG GESTAAN! Weer geen conducteur te bekennen. Er werd gezegd dat er problemen waren in Almere, maar gooi er dan een paar extra treinstellen aan. Ook had men het over goedkope kaartje van de AH. Maar daar heb ik toch niets mee te maken? Ik vond intriest!!!!!!

Gewenste Oplossing:

In ieder geval zou U het een beetje kunnen compenseren door ons een gratis kaartje aan te bieden, Groningen - Amsterdam. Want U begrijpt met die hitte( waar jullie niets aan konden doen) was dit echt geen pretje. Wij spraken iemand die elke dag met de trein reist en zij had dit nog nooit meegemaakt.. Van het personeel was niemand te bekennen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 06 september 2016 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door hilly Stienstra