Klacht: vervoer

op 03 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 1 september hebben we ons ingeschreven met 4 volwassenen en 2 kinderen ( 6 en 9 jaar) voor de Airborne wandeltocht. Via internet vervoersbewijs besteld van Westervoort naar Oosterbeek en terug.Gezien de leeftijdsopbouw hebben we besloten om vroeg te gaan, nl de trein van 9.18 uur. Op station Westervoort aangekomen werd na enige tijd medegedeeld dat de trein van 9.18 niet kwam, en dat de eerstvolgende om 9,48 zou vertrekken. De trein van 9.48 kwam met enige vertraging inderdaad langs. Stopte niet, zodat we een alternatief moesten zoeken om toch redelijk op tijd te kunnen vertrekken met de wandeling. Enige informatie van Arriva kwam niet. Dat betekende de auto halen en naar station Arnhem-C te rijden. Dit had als gevolg dat we duur moesten parkeren tegen een bedrag van € 15,20.

Gewenste Oplossing:

Een schadevergoeding zou op zijn plaats zijn. Ritprijs Westervoort Arnhem vv en de parkeerkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 september 2018 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Robert Profijt,

Wat balen dat je niet met de trein kon reizen en dat je extra kosten hebt gemaakt. Ik raad je aan om een restitutieverzoek in te dienen via ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Robert Profijt