Klacht: Vervengen glas mislukt.

op 21 juni 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik kwam binnen met een barstje in het glas. Na testen bleek dat het enige mankement en makkelijk te verhelpen. Het binnenwerk functioneerde nog prima en het zou alleen het glas zijn dat vervangen moest worden. 115 euro zou het kosten en ik heb getekend dat ze aan het vervangen van het glas mochten beginnen.
Toen ik 1,5 uur later mijn toestel kwam ophalen bleek dat ik een nieuw toestel moest kopen. Het was wel mogelijk geweest om het glas te vervangen op mijn oude toestel, maar het toestel wilde niet meer opstarten. Ik werd eigenlijk een soort van voor het blok gezet. Het was of het oude (niet meer functionerende) toestel meenemen, of een nieuw toestel aanschaffen. Ik heb toen een nieuw toestel aangeschaft, omdat ik mijn telefoon nodig heb. Als ik had geweten dat het vervangen van het glas zo mis kan gaan had ik het niet laten doen. Mijn telefoon functioneerde immers ook prima met het barstje in het glas.

Als Apple het verschil in kosten vergoed voor de schermreparatie (volgens door mij getekende offerte) en de telefoon die ik aan moet schaffen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L v Breukelen