Klacht: Vervangingsprogramma van Apple geeft kapotte refurbished iPhones 6+

op 04 september 2015 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Leuk is dat;
Kom ik iPhone 6+ in aanmerking voor een vervangingsprogramma (https://www.apple.com/support/iphone6plus-isightcamera/). Krijg je een “nieuwe” (eigenlijk refurbished) iPhone 6+ met kapotte touchscreen! Ben nu nog verder van huis!

Bel ik Apple Care, krijg ik te horen dat ze een bug hebben met het ERS programma. (Express Repair Service) en dat mijn kapotte refurbished iPhone 6+ nog niet vervangen kan worden. Verder kunnen ze niet aangeven hoelang het gaat duren. Ik ben dus opgescheept met een kapotte telefoon.

Een ding weet ik zeker; dit wordt mijn laatste iPhone! Je betaald een hoop, maar service…ik heb geen goede woorden voor over! Het enige wat je hoort: “Wat vervelend voor U” Bah, wat een arrogant bedrijf!

1. Dat ze oprecht hun excuses gaan aanbieden;
2. Ik heb destijds mijn toestel "nieuw" gekocht. Apple geeft zelf toe dat ze een fout hebben gemaakt met de camera. Dan vind ik dat Apple met een nieuwe moet komen. Refurbished troep hoef ik niet. Apple moet begrijpen dat het vertrouwen weg is.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ckit-zzp