Klacht: Vervanging waterpomp

op 09 december 2014 over Peugeot in de categorie Automerken

Ik kocht ongeveer 4 jaar geleden een Peugeot 207 Sporty Pack. Deze had op die moment slechts 40000km. Op 2 jaar tijd ben ik nu reeds 3x gesleept geweest door problemen. 2* van deze 3 heb ik de waterpomp moeten laten vervangen. Dit mag zeker niet de bedoeling zijn op 2 jaar tijd. Zeker niet omdat de auto steeds goed onderhouden en nagekeken werd bij de Peugeot garages. 2 maanden geleden nog werd er een groot onderhoud uitgevoerd.
Ik kan niet begrijpen dat ik hiervoor een factuur heb ontvangen. Dit is duidelijk een falen van Peugeot. Het onderdeel was blijkbaar niet volgens de standaard normen.
Ook is het frappant dat de prijs van de waterpomp op mijn factuur van 2012 ongeveer 40€ verschilt met de prijs die ik nu betaalde voor hetzelfde onderdeel. Werd mij hier dan eerst een goedkopere waterpomp aangerekend?
Ik verwacht hier een tegemoetkoming langs uw zijde voor het bedrag dat mij onrechtmatig werd aangerekend.

Alvast bedankt.

Karla Vanden Berghe

Terugbetaling van de factuur van de waterpomp en de werkuren.

In bijlage vindt u beide facturen van 2012 en 2014.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peugeot

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peugeot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karla Vanden Berghe