Klacht: Vervanging bestelde Bra’s

op 30 juni 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik heb ong.ruim 2 maanden geleden de aanbieding van de 9 Bra’s besteld, het geld is van mijn rekening 116192267 Euro 79,00 afgeschreven. Helaas de Bra’s die ik ontving de maat S blijken toch te klein te zijn, ik heb deze conform jullie voorwaarden via het postkantoor op 24 mei 2012 om 13.38 uur aangetekend teruggezonden, de barcode is 3SSAGBO135901. Waarom heb ik nooit mijn bestelling gedaan toen in de maat M ontvangen zoals ik verzocht had?? Indien dit niet meer mogelijk is wil ik graag mijn geld terugontvangen. Daarbij verwacht ik nu dat dit binnen 2 weken, dus voor 14 juli 2012 is geregeld, ik mis inmiddels va ong 14 mei rente over dit geld. Gaarne nu met spoed een antwoord daar telefonische contacten niets uitgehaald hebben.
Bij voorbaat dank, Marianne Bahlmann Tresoor, Valeriusstraat 86, 5421 TW Gemert,tel.0492363364

Liefst de Bra's in maat M, anders geld terug en voor jullie het risico dat ik na deze moeilijke bestelling nooit meer iets bij u zal bestellen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 14 augustus 2012 om 11:46 geantwoord

Door onjuist of onvolledig ingevulde retourbon heeft er geen automatische ruiling plaatsgevonden. Wij hebben het aangepast en de omruiling in de juiste maat is reeds bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne Bahlmann