Klacht: Vervangend vervoer

op 07 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op zondag 7 mei 2017 sta ik met nog 2 andere te wachten op het vervangend vervoer op station Blerick. Deze kwam aanrijden en ik begon te zwaaien. Maar hij reed met 50 km per uur voorbij, bellen en twitteren naar Arriva maar Arriva weet niks van vervangend vervoer. Raar hoor, half uur later komt een bus te laat en het excuus van de vorige bus was dat hij te laat was. Arriva geeft aan dat dan soms een bushalte overgeslagen wordt. Maar het is toch vervangend vervoer en ik stond te zwaaien. Hier door heb ik mijn werk gemist en 40 euro niet kunnen verdienen.

Ik wil graag een minimale vergoeding voor het niet kunnen werken. Met sorry ik hoop dat u als nog een fijne reis hebt kan ik niks mee.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 07 mei 2017 om 10:39 geantwoord

Betse Valerie Sophie,

Zojuist heb ik contact met je gehad via webcare. Ook via deze weg wil ik je nogmaals mijn excuses aanbieden dat de bus je voorbij is gereden.

Een vergoeding kan ik je hier niet bieden. Je kunt altijd een restitutieverzoek indienen via het contactformulier om na te vragen of je recht hebt op geld terug bij vertraging.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva

Heeft op 07 mei 2017 om 10:44 geantwoord

Ik kan geen restitutie vragen voor de reis. Ik reis via studenten ov. Dus dit kan niet. Ik heb ook nog een uur extra uitgetrokken.

Alle klachten die gemeld zijn door Valerie Sophie