Klacht: Vervangend toestel

op 26 april 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Ik ben nu inmiddels langer dan 34 dagen aan het wachten op mijn telefoon!!!!
NOG STEEDS NIKS GEHOORD OF BINNEN GEKREGEN.
Ik vraag om de nummer van de hoofdkantoor en die willen ze niet geven.
Ik vraag om antwoorden en die hebben ze niet.
Het duurt ongelooflijk lang om mijn telefoon. Dagelijks neem ik bijna contact met ze op en enige wat ze zeggen bij de klantenservice is dat ik een mail krijg van de hoofdkantoor. Ik wacht al 3 a 4 weken op die mail?!
Ongelooflijk slecht dit echt niet normaal.

1 maand geleden is mijn toestel geleverd bij Dynafix.
Dat is een bedrijf die met de EWP werkt voor het repareren van telefoons.
Ik heb bericht gekregen van Dynafix 2 dagen later dan mijn telefoon niet meer te vervangen is en dat mijn verzekering (EWP) contact met mij zou opnemen. Dat is helemaal niet gebeurd en heb ik na 2 dagen wachten gebeld met de EWP Klantenservice. De meneer vertelde mij dat de telefoon in behandeling is en dat ik even moet wachten. Ik vond het goed en wachtte nog 2 dagen. Vervolgens belde ik weer met de EWP Klantenservice en kreeg een mevrouw aan de lijn. Mevrouw vertelde mij dat ze een mail zou sturen naar de afdeling die meer weet van de reparaties en vertelde mij dat het uiterlijk 5 tot 10 werkdagen duurt? Vervolgens kreeg ik een onprofessionele mail terug met allerlei typ fouten waarin vermeld stond dat het in behandeling is genomen. 1 week later heb ik weer gebeld en kreeg ik een meneer aan de lijn die zei dat ik de telefoon binnen 2 of 3 dagen binnen zou krijgen. Nou ben ik weer gaan wachten en weer niks binnen gekregen!
Net om stipt 12:27 heb ik een zeer onbeschofte man aan de lijn gehad.
Ik vroeg uiteindelijk om zijn naam en die hing per direct op in mijn oor!?
Ik vind dit zeer en zeer onprofessioneel van EWP en de klantenservice.
Ik belde erna gelijk terug en kreeg een ander meneer aan de lijn die mij hetzelfde zei als de mevrouw. Dat ze een mail gaat sturen naar de mensen die meer weten van de vervangende toestel.
Er werd mij verzekerd dat ik tussen 5 en 10 dagen mijn nieuwe telefoon zou krijgen en het is inmiddels al 24 dagen later!

Als ik mijn telefoon deze week binnen krijg. En de klantenservice team een cursus moeten krijgen op hoe ze moeten praten.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Vervangend telefoon