Klacht: Vervangend busvervoer tijdens werkzaamheden april 2017

op 28 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Erg vreselijk wanneer men chauffeurs inhuurt die de weg niet weten en daardoor je dan er nog ruim een half uur langer over doet..er wordt gezegd ja dit heb ik nooit eeerder gereden…maar ik krijg 200 procent..dus dan doe ik het wel..veel verwacht maar dit niet zeer slechte zaak en meerdere malen gebeurt tijdens deze periode…misschien eens mailen naar de stentor hierover…

Betere organisatie want is lang genoeg bekend

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Marco. St@kickmail.nl, Wat jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren. Je geeft aan de chauffeur de weg niet kende waardoor je reis ruim een half uur langer duurde. Om je melding verder in behandeling te nemen ontvang ik graag wat extra informatie. Kun je aangeven bij welke halte je bent ingestapt, hoe laat dit was en met welke lijn je reisde? Met vriendelijke groet, ^SM Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Marco. St@kickmail.nl

3 maanden geleden - Beste ^SM Het gaat om 21 april jl. Vanaf station Zutphen naar Winterswijk. Bus 21:39 uur vanaf station. En ook om 27 april jl. Ook vanaf station Zutphen. Om 16:39 uur. Ik ga er wel vanuit dat u dit niet op de chauffeur gaat spelen. Arriva is verantwoordelijk voor de chauffeurs. Niet de chauffeur zelf. Groet, Daniëlle St.

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Dank voor de aanvulling! Ik zou graag het gevraagde lijnnummer ook van je ontvangen, zodat we dit in de regio kunnen bespreken. Of ging het om treinvervangend vervoer? Met vriendelijke groet, ^NT Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Marco. St@kickmail.nl

3 maanden geleden - Omdat er tussen Winterswijk en Zutphen in die week geen treinen reden, heeft Arriva busvervoer ingezet. Daar gaat het over.

Arriva

Heeft op 09 mei 2017 om 21:38 geantwoord

Bedankt voor je reactie Marco.

Ik heb je klacht over treinvervangend vervoer doorgegeven in de regio zodat het meegenomen kan worden in de evaluatie. Begrijpelijk dat het niet prettig is als een chauffeur de weg niet kent en je daardoor langer onderweg bent.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad. Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^LH
Arriva Webcareteam