Klacht: Vervallen vies park

op 05 mei 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Geachte

Ik stuur deze klacht nav ons verblijf van 1-5 mei jl in het park Hambachtal.
We keken erg uit naar deze vakantie aangezien mijn man een drukke baan heeft en weinig thuis is.
We kozen voor Hambachtal omdat we Duitsland een fijn vakantieland vinden.
We zijn een gezin met 3 kinderen, van 1 tot 11 jaar.
De eerste avond gingen we het zwembad al testen. Het viel ons gelijk op dat het park erg verouderd is. Maar in het zwembad liepen we ook gelijk tegen een slechte hygiëne aan.
Er liep gewoon een kakkerlak langs het babybadje! De zwemjuf die langs liep keek er even naar en liep door zonder verdere actie!
Onze jongste heeft het zwembad na de eerste avond niet meer gezien! Te vies. Voor het een heel dagboek word som ik nog even wat dingen op;
– zeer vieze omkleed ruimtes, haren, afval, schimmel..
– onvriendelijk personeel! Zuchten als je iets vraag, onze kinderen toe schreeuwen dat ze 10 minuten voor het zwembad sloot niet meer van de glijbaan mochten.
– Een hoopje poep langs het zwembad wat na meerdere keren melden pas werd opgeruimd.
– teweinig toezicht in het zwembad. 1 soms 2 ‘ badmeesters’.
– zwembad ging pas om 13u open! En dat in de mei vakantie!
– schimmel op de openbare toiletten in het recreatie gebouw.
– het park ligt er verwaarloosd en onverzorgd bij.

Jammer… we hebben er het beste van proberen te maken. Maar we zijn toch wel teleurgesteld. Op de boekingssite mag best benoemd worden dat het een ouder, simpel park is. Erg op zijn retour… alhoewel… eigenlijk al over de houdbaarheid datum heen!

Dat laat ik aan jullie over! Wij hebben echt geen hoge eisen qua vakantie. Maar dit was erg triest...
Jammer van onze vakantie en het geld wat we ervoor hebben moeten betalen.

Een foto heb ik niet. Ga zelf maar eens een paar dagen die kant op ...

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 08 mei 2017 om 12:20 geantwoord

Heeft op 08 mei 2017 om 20:10 geantwoord

Ik vind het erg mager. Een koos konijn pakket ( mijn oudste kinderen zijn te groot voor koos konijn) En 25 euro korting op een volgend verblijf hebben we ook niets aan. Ik had eerder geld terug verwacht. We hebben nu gewoon teveel betaald voor hetgeen we daar vonden.

Mvg Esther Bremer

Bericht van Roompot

3 maanden geleden - Wij vinden het jammer dat mevrouw Bremer zich niet kan vinden in de aangeboden compensatie. Wij hadden haar ervaring graag weer om willen buigen in een positieve ervaring en vandaar dat wij een korting op een volgend verblijf hebben aangeboden. Mocht zij zich toch nog bedenken dan sturen wij graag alsnog de aangeboden korting toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. Bremer