Klacht: Vervallen bus

op 12 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik wilde om 18:54 de bus (301) hebben naar Waalwijk toe en heb deze thuis op de app gevonden. Kom ik bij de bushalte aanlopen en dan staat er dat de bus is komen te vervallen.

Als een bus zijn tijden niet kan halen om welke reden dan ook, graag een vervanging regelen zodat de klanten die toch al redelijk veel voor de bus betalen wel de service krijgen die hun beloofd word!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 juni 2017 om 19:07 geantwoord

Beste Mr. McIntyre,

Wij begrijpen uit uw reactie dat bus 310 niet bij de halte is geweest. Dit is vervelend en wij bieden u hiervoor onze excuses aan.

Het niet of niet tijdig rijden volgens de dienstregeling kan meerdere redenen hebben: een defect aan de bus, een omleiding of stremming, weersomstandigheden of een fout van de chauffeur en zelfs volledige rituitval door teveel vertraging.

Uw reactie hebben wij doorgestuurd naar de vestiging waar deze verder word uitgezocht. Wij bedanken u voor uw reactie. Dit stelt ons in staat onze kwaliteit te bewaken en te verbeteren.

^SH
Webcare Arriva