Klacht: vervallen bus

op 10 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

de Arriva bus 315 van 10-9-2018 om 7:55 uur is niet gekomen. de melding stond zo laat pas op 9292 dat een alternatief er niet meer te vinden was. ook is er geen vervangende bus geweest. hierdoor stonden er zoveel mensen te wachten dat de eerstvolgende 2 bussen vol zaten en ook hier dus geen mensen mee konden rijzen ik heb zelf uiteindelijk 2 uur moeten wachten en heb mijn school dag gemist

ik ben momenteel zeer ontevreden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 september 2018 om 09:25 geantwoord

Beste JeroenButen,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met 1 van onze lijnen. Ik kan me voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

Ik zie inderdaad dat deze lijn niet gereden heeft. Wegens een defect aan de bus kon deze niet rijden. Helaas is het moment spits waardoor al onze bussen zijn ingezet. Hierdoor kunnen we geen vervangende bus sturen.

Ik stuur je klacht door naar de regio met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Wij bieden onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door JeroenButen