Klacht: Verval recht op retourneren.

op 16 oktober 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik heb ontzettend veel apps gekocht in de app-store en van 2 apps heb ik een refund gevraagd omdat deze niet goed waren. Ik heb dat binnen 14dagen gedaan en ook mijn geld terug gekregen.

Als ik nu een app koop kan ik dit ineens niet meer retourneren omdat vanwege eerdere retouren blijkbaar mijn recht op een refund is vervallen. Er komt nu gelijk een melding bij een aankoop dat als ik de app download, ik hem niet meer kan retourneren. Hoe kan ik voor mijn aankoop weten of de app wel deugt? Het is hetzelfde als dat je kleren zou bestellen online en op het moment van aankoopbevestiging je retourrechten zijn vervallen.

Ik vind dit echt ronduit belachelijk. Ook vind ik dat dit eigenlijk niet zou moeten mogen in Nederland.

Bij misbruik kan ik me dit nog wel voorstellen maar als je op meer dan 100 aankopen je er slechts 2 retourneert dan heb ik daar zeker geen begrip voor!

Ik wil dat dit bericht bij aankoop onmiddelijk wordt weggehaald zodat mijn recht op retourneren weer van toepassing is.

Ook zou ik eens willen weten of dit eigenlijk wel legaal is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rob661977