Klacht: vertrouwrn

op 05 maart 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou vandaag een.pakket krijgen. mijn pin pas is afgebroken. tele2 wist hier van af. ik heb bewijzen laten zien aan uw collega die het rekening nummer van abna ambro zag helaas moest ik pinnen met een rabobank pas wat ook actief is en ook op mijn naam staat. maae uw collega had al bij de deur vooraf gezegd ik kom niet naar boven lopen. blijkbaar had deze meneer geen zin in werken en.wilde me
niet geloven dat ik op.begaande vloer woon. Vindt dit echt zoo jammer

Ik.ben tevreden als deze meneer of een van.uw collega terug kom en nog als mijn geloof wil waar maken. en mij laat pinnen met rabobank pas. tele2 zou daarna mijn.bankgegevens omzetten.
graag wil ik dat 1 van.jullie contakt met.mij opneem. aangezien deze man zeer onvriedelijk was

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 08 mei 2017 om 13:31 geantwoord

Beste Ovidiu,

Allereerst excuses voor de late reactie. Vanwege het acceptatiebeleid mogen wij de betaling niet doen met een andere bankpas. Ook al zegt Tele 2 klantenservice dat dit wel mag, ons acceptatiebeleid staat dit helaas niet toe. De koerier mocht u dus niet laten pinnen met de Rabobank pas. Wel had hij mogen vragen om een foto te maken van een recent afschrift(niet ouder dan 1 maand) of van uw internetbankieren app op uw telefoon. Ik neem aan dat dit niet is aangeboden? Wat betreft het naar binnen gaan om te leveren; de koerier moet zelf bepalen of hij in een appartementencomplex naar binnen gaat. Afhankelijk van de locatie dient hij wel zicht te hebben op zijn auto. Wat ik uit google maps haal is dat hij in dit geval best naar binnen had kunnen gaan om te leveren maar ik kan natuurlijk de situatie op dat moment niet zien.

Ik zie dat er in het verleden al leveringen door ons zijn uitgevoerd en dat er vandaag ook een nieuwe order is ingelopen. Ik verwacht dat deze, net als de vorige gewoon naar wens geleverd worden.

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door ovidiu