Klacht: vertrektijden

op 08 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik reis vaak met bus 377 van Roermond naar Venlo via Kessel. Nu is het zo dat vóór de dienstregeling werd aangepast de bussen al vaak te laat kwamen waardoor iedereen in de bus zich moest haasten om de overstap in Venlo te kunnen halen.

Nu de dienstregeling in december weer is veranderd en de bussen nog later bij de haltes komen, komt de bus nog vaker te laat aan in Venlo. Super leuk om iedere morgen te rennen om de trein te kunnen halen, of soms niet eens moeite doen want de trein is dan toch al weg.

Gewenste Oplossing:

Als de bussen +-7 minuten eerder bij de haltes zijn dan gepland. zo heeft iedereen genoeg tijd om de trein te halen en hoeft niemand zich druk te maken als de bus 2 a 3 minuten later komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 februari 2018 om 09:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mauro van Roij,

Ik begrijp uit je klacht dat de bussen te laat bij de halte komen en dat dit met de oude dienstregeling ook al zo was. Vervelend dat je hierdoor de trein niet haalt. Ik ga het melden in de regio. Onze excuses voor het ongemak en ik hoop dat je snel verbetering merkt.

Met vriendelijke groet,

^Jimmy
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Maurogvr