Klacht: Vertragingen

ManonA op 26 januari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo Arriva,

Vandaag op 26 januari wou ik om 15;09 op station Vierlingsbeek de trein pakken. Tot mijn verbazing tot er om 15;00 al een trein. Snel plaatsgenomen in deze trein en vervolgens krijg ik te horen dat de trein niet verder zou rijden.. binnen 10 minuutjes zou er een andere trein komen. Niemand heeft ons verteld dat deze trein op het andere spoor zou komen waardoor de slagbomen sloten en niemand deze trein kon halen. De volgende trein richting Blerick had +14 minuten vertraging waardoor de overstap naar Eindhoven onmogelijk is. Maar er was natuurlijk nog een optie en dat was de bus vanuit station Venray. 3 keer raden, deze reedt namelijk ook niet richting Deurne.

Eerder deze week (dinsdag) wou ik de bus in Overloon om 8;42 nemen richting Venray en ook deze bus is niet komen opdagen.

Bedankt voor een uur vertraging voor de zoveelste keer op dit traject. In mijn ogen is de dienstregeling er flink op achteruit gegaan waardoor het vrijwel onmogelijk is om nog op tijd te komen in Eindhoven.

Groet,

Manon

Gewenste Oplossing:

Laat de treinen en bussen op tijd rijden. Ik snap dat dit niet altijd gaat maar jullie gaan er nu een gewoonte van maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 januari 2017 om 17:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ManonA,

Ik begrijp uit je bericht dat je verre van tevreden bent over de huidige dienstregeling. Ik snap heel goed dat dit erg irritant is. Het is zeker niet onze bedoeling dat jij zoveel vertraging oploopt.

Ik ga je klacht doorzetten naar de regio zodat zij dit kunnen onderzoeken. Omdat je veel vertraging hebt opgelopen, adviseer ik je een restitutieverzoek in te dienen: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-opnemen.htm

Hopelijk zal dit niet weer gebeuren. Mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
^AM
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door