Klacht: Vertragingen

op 28 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen, ik wilde vanmorgen de trein pakken van 07.29 die was wederom 3 min te laat. Ik kwam in Breda aan waar ik moest overstappen op de sprinter naar Den Haag centraal van 07.42. Ik had 2 min door de vertraging om mijn trein te halen, wat ik opzich nog zou kunnen redden. De trein vertrok 1 min te vroeg dus 07.41 wat ik belachelijk vind. Ik kwam dus weer te laat op school omdat ik de volgende trein moest pakken van 08.12. Ik vind het erg slecht geregeld elke dag heb ik wel een probleem met NS. Ik wil gewoon graag optijd komen op school. De hele tijd heb ik het maar verzwegen maar nu ben ik het wel beu. Ik hoor ook van mijn omgeving dat ze er last van hebben. Want als het 1 keer per week gebeurt dat is mogelijk. Maar niet 5 keer per week. Mvg

Gewenste Oplossing:

Dat treinen gewoon optijd komen en op de juiste tijd ook vertrekken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 oktober 2016 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Etten-Leur girl