Klacht: Vertragingen

op 28 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemorgen, ik wilde vanmorgen de trein pakken van 07.29 die was wederom 3 min te laat. Ik kwam in Breda aan waar ik moest overstappen op de sprinter naar Den Haag centraal van 07.42. Ik had 2 min door de vertraging om mijn trein te halen, wat ik opzich nog zou kunnen redden. De trein vertrok 1 min te vroeg dus 07.41 wat ik belachelijk vind. Ik kwam dus weer te laat op school omdat ik de volgende trein moest pakken van 08.12. Ik vind het erg slecht geregeld elke dag heb ik wel een probleem met NS. Ik wil gewoon graag optijd komen op school. De hele tijd heb ik het maar verzwegen maar nu ben ik het wel beu. Ik hoor ook van mijn omgeving dat ze er last van hebben. Want als het 1 keer per week gebeurt dat is mogelijk. Maar niet 5 keer per week. Mvg

Dat treinen gewoon optijd komen en op de juiste tijd ook vertrekken.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 17 oktober 2016 om 14:35 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Etten-Leur girl