Klacht: vertraging weer niet vergoed

op 09 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reis elke werkdag met een trajectvrij abonnement van Rotterdam naar Rijswijk. 19 augustus reed de trein door een storing niet verder dan Delft, dus verder met de bus gereisd. Ik heb dit gedeclareerd, maar de NS vind dit geen vertraging. Ik ben tenslotte op tijd in Delft gearriveerd…..maar helaas niet door de NS naar Rijswijk gebracht. Ik vind de afwijzing van mijn claim onterecht. De NS wijst claims bijna klakkeloos af tegenwoordig.
Bewijs van de busrit naar Rijswijk is bijgevoegd.

Ik wil een vergoeding voor de (bus)rit, want de NS heeft zich niet aan de overeenkomst gehouden mij naar Rijswijk te brengen met mijn trajectvrij abonnement. verder zou ik het waarderen als de NS de claim eerlijk bekijkt.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 11:55 geantwoord