Klacht: Vertraging vlucht

op 31 juli 2017 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

De vliegtuig die van bodrum naar amsterdam zou vliegen om 15:50 heeft anderhalf uur vertraging. Ik kan begrijpen dat door weersomtandigheden of technische problemen dit kan gebeuren, maar volgens de medewerkers is de vliegtuig nog niet geland van waar het voertuig zou komen. Ik vind het belachelijk dat dit niet eerder wordt gecommuniceerd, ik ben niet verplicht hier anderhalf uur langer te wachten en toch de volle prijs te betalen neem ik aan ?! Ik zou het opprijs stellen als er optijd gecommuniceerd wordt en dat wij hier rekening mee kunnen houden, na een langer en vermoeiende vakantie willen wij zo snel mogelijk naar huis en niet op het vliegveld als een ‘idioot’ moeten wachten wegens de schuld van deze vliegtuigmaatschappij! Ik ga het aan heel mijn omgeving doorgeven dat niemand inclussief wij niet meer met deze vliegtuigmaatschappij gaan vliegen! Er zijn zat anderen, dan maar een paar centen meer betalen! Ik hoop dat jullie opit failliet gaan door deze service die jullie niet verlenen.

Als ik een mail of een telefoontje krijg van iemand van de vliegtuigmaatschappij die sorry zegt en mij kan uitleggen hoe dit kan gebeuren???!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ibrahim Murat