Klacht: vertraging vanaf hollandsspoor naar centaal station Rotterdam

op 19 december 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Elke keer is het prijs een kwartier vertraging is geen uitzondering
Mis elke aansluiting met de metro en bus
Woon in Heinenoord doe er 2 uur over om thuis te komen
Het weer is prima geen sneeuw of ijsel, maar sinds de nieuwe dienst regeling is dit aan de orde van de dag

De oude dienstregeling terug met de goede tijden

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van NS

6 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Reedijk, Graag beantwoord ik uw reactie. U heeft regelmatig te maken met een vertraging op uw traject. Mijn excuses hiervoor. Vertragingen hebben vaak diverse oorzaken. De meest voorkomende zijn van technische aard. Samen met ProRail doen wij er alles aan om deze vertragingen zoveel mogelijk te voorkomen. Uw melding over de vertraging op uw traject heb ik doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Ik ben blij dat u de moeite heeft genomen om dit aan ons door te geven. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, NS Klantenservice

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 20 december 2012 om 10:23 geantwoord

klacht over structurele vertraging vastgelegd en doorgegeven.

Reactie van de melder van de klacht gzreedijk@gmail.com

6 jaren geleden - Bedankt maar ik denk dat het veel te maken heeft met de nieuwe veranderde tijden waar de gebruiken nog in de kinderschoenen staan en niet voldoende is nagedacht Vrg N Reedijk

Reactie van de melder van de klacht gzreedijk@gmail.com

6 jaren geleden - Ja de klacht is opgelost, allen is het niet leuk als je meerdere keren vertraging heb . Dan mis ik elke aansluiting. Het lijkt weinig, maar 15 minuten vertraging. Ik mis de metro en de busaansluiting. Bij meer als een half uur vertrageng heb je recht op geld terug. Maar als ik totaal door het kwartietje vertraging alles mis ben ik meer als een uur later thuis. Ja voor jullie is dat eigenlijk niets, maar voor iemand die verkoopster is en heel de dag gestaan heeft is dit verschrikkelijk Vrg N Reedijk

Alle klachten die gemeld zijn door gzreedijk@gmail.com