Klacht: Vertraging van reparatie

op 19 juni 2019 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De accu van mijn fiets is kapot en moet vervangen worden. Nu wacht ik al 2 12 maanden op mijn fiets. Ze informeren niet en bellen niet terug zoals beloft. Nu gaan ze weer eens uitzoeken wat er mis is gegaan in plaats van het probleem op te lossen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil met spoed mijn fiets terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

1 jaar geleden - Hallo André,We zijn, zoals je aangeeft, bezig met het uitzoeken van het probleem. We nemen contact met je op zodra we meer weten.Met vriendelijke groet, Bas - Fietsenwinkel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 19 juli 2019 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo André,

Inmiddels heb je de accu opgehaald en ben je hopelijk weer lekker aan het genieten van de fiets. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld. Ik ga hierbij de klacht sluiten. Mocht je nog vragen hebben kun je altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,
Bas - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door andrebade