Klacht: vertraging van 4u bij heenvlucht.

op 08 augustus 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 09 augustus 2016 om 00:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Beyens,

Hartelijk dank voor uw melding op klacht.nl. Wij zien dat de reis geboekt is via Neckermann België. Omdat dit de pagina van Neckermann Nederland is, adviseren wij u contact op te nemen met onze Belgische collega's.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Neckermann Reizen Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Kristel Beyens