Klacht: Vertraging lijn 20

op 18 december 2017 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Ik woon in Assen, en werk in Groningen. Ik ga 4 dagen in de week met het OV. Beter nog, ik ga meestal met lijn 20 vanaf Witterstraat naar het Station. Echter, ik heb in de 4 maand die ik in Groningen werk nooit minder dan 4 minuten vertraging gehad, en vaak (veel) meer. Inmiddels is er een nieuwe regeling met andere tijd. Hij komt nu 2 minuten later aan (op papier). Ondanks dit was vandaag echt de klap op de vuurpijl. De bus van 07:54 kwam helemaal niet opdagen! En de andere bussen, van 07:58 en 08:13 heb ik ook niet gezien. Pas toen de latere lijn 20 van 08:14 kwam (na 25 minuten wachten dus), dat ik naar het station kon. Deze bus was ook vertraagd (4 minuten totaal) dus ik kon uiteindelijk pas met de trein van 08:37 in plaats van 08:07. Erg vervelend als je om 09:00 moet beginnen…
Niet alleen ben ik boos over het karige aanpassingsbeleid (dat blijkbaar ongegrond is) maar ook redelijk geagiteerd over het feit dat ik meestal ruim 10-15 minuten in de kou sta te wachten en vervolgens nog te laat op werk kom. M’n werkgever is gelukkig nog schappelijk, maar stel dat was niet zo? Echt heel matig geregeld.

Ik ben tevreden als Qbuzz excuses aanbied en komt met een verbetervoorstel, of de chauffeur(s) van lijn 20 een spreekwoordelijke schop onder de kont geeft.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G. Modderman