Klacht: Vertraging levering

op 17 oktober 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Woensdag 12 oktober hebben wij stoelen besteld, er is ons verteld dat we deze na 1-2 werkdagen in huis zouden hebben. Na twee dagen nog niks gehoord en klantenservice gebeld. Het zou toch 5 werkdagen gaan duren. Vandaag (maandag 17 oktober) opnieuw gebeld, omdat we nog geen bericht hebben gehad over de levering die dan toch vandaag of morgen zou moeten komen. Nu werd verteld dat we volgende week of over twee weken (!) bericht krijgen wanneer ze komen. Ik ben hoogzwanger, over twee dagen ben ik uitgerekend en we hebben ze bewust bij Karwei besteld omdat ze dan op tijd zouden komen. We hebben de stoelen snel nodig!! Erg slechte service!!

Een flinke korting op het totaalbedrag. Met spoed bezorgen kon namelijk niet geregeld worden, daar heb ik al naar gevraagd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Karwei over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 17 oktober 2016 om 12:49 geantwoord

Beste Klant,
KARWEI helpt je graag met het oplossen van een vraag of probleem. Om op een juiste wijze geholpen te worden, bieden wij de volgende manieren aan om met ons in contact te komen:
- Via ons contactformulier op karwei.nl/klantenservice/service-en-contact/contact
- Een bericht op onze Facebook pagina facebook.com/karwei/
- Of op telefoonnummer: 088-0550416 (maandag t/m vrijdag tussen 8:00 uur tot 18:00 uur)

Alle klachten die gemeld zijn door Coralie de Visser