Klacht: Vertraging en geen vervangend vervoer

op 04 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 23 september ging ik met de trein van Gouda naar Dordrecht.
De trein naar dordrecht van 11.52 was al vertraagd, waarbij ik door incorrecte aanwijzingen op de borden, ook nog is in de trein naar Den Haag zat. In Den Haag dan maar met de sprinter richting Dordrecht. Echter wegens een technische storing in de tunnel reed de sprinter maar tot Rotterdam IJselmonde. Er stonden NS bussen klaar voor verder vervoer, zo werd er gezegd.
Geen NS bus te vinden…. De NS informatieborden vielen uit of waren niet up to date!
Al met al kwam ik om 16.00 uur bij mijn bestemming aan!

Gewenste Oplossing:

In ieder geval als mijn treinkaartje vergoed wordt. Door alle onduidelijkheden heb ik mijn eenmalige Chipkaart niet in- en uitgecheckt.
Door deze rompslomp heb ik mijn opleiding-dag gemist, welke was van 13.00 uur tot 17.00 uur. Dit kost mij 75,00 euro. Een vergoeding zou op z\\\'n plaats zijn!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door majerofr.1