Klacht: Vertraging en geen vervangend vervoer

op 04 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vrijdag 23 september ging ik met de trein van Gouda naar Dordrecht.
De trein naar dordrecht van 11.52 was al vertraagd, waarbij ik door incorrecte aanwijzingen op de borden, ook nog is in de trein naar Den Haag zat. In Den Haag dan maar met de sprinter richting Dordrecht. Echter wegens een technische storing in de tunnel reed de sprinter maar tot Rotterdam IJselmonde. Er stonden NS bussen klaar voor verder vervoer, zo werd er gezegd.
Geen NS bus te vinden…. De NS informatieborden vielen uit of waren niet up to date!
Al met al kwam ik om 16.00 uur bij mijn bestemming aan!

In ieder geval als mijn treinkaartje vergoed wordt. Door alle onduidelijkheden heb ik mijn eenmalige Chipkaart niet in- en uitgecheckt.
Door deze rompslomp heb ik mijn opleiding-dag gemist, welke was van 13.00 uur tot 17.00 uur. Dit kost mij 75,00 euro. Een vergoeding zou op z\\\'n plaats zijn!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS