Klacht: Vertraging elke keer

op 12 augustus 2017 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerst wordt de tijd veranderd wordt niet netjes doorgegeven kom je aan is weer veranderd gwn 2 keer achter elkaar ik heb taxi gebeld wacht op mij wie gaat dat vergoeden en plus zo lang wacht op het Schiphol is toch niet netjes wij betalen voor dan willen wij ook op tijd vliegen en niet steeds op een andere tijd stip wij hoeven niet uren op Schiphol wachten dat moeten jullie beter regelen

Gewenste Oplossing:

Dat ik iets terug krijg wat ik heb betaald is en mijn taxi vergoeden in Turkije die op mij wacht en voor de volgende keer beter organiseren en niet de mensen uren laten wachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

Reactie van de melder van de klacht Muslum19

3 maanden geleden - Het is weer 50 min vertraging wat een slechte bedrijf Nuhr slechte organisatie ze hebben slecht aangepakt dus daarom moeten al deze mensen wacht door jullie ik vind jullie moeten iedereen vergoeden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Muslum19