Klacht: Vertraging bagage

C. Geelen op 11 december 2021 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vertraging bagage. Oktober 2021 vlucht Amsterdam Cairo. De bagage is achtergebleven tijdens tussenstop Frankfurt en 4 dagen later in Aswan aangekomen. Dit is gelijk gemeld op luchthaven Cairo. Na thuiskomst schriftelijk met benodigde stukken aangetekend verzonden naar Lufthansa kantoor Amsterdam. Geen enkele reactie gekregen.

Gewenste Oplossing:

Een reactie en vergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C. Geelen