Klacht: Vertraging -air cairo , prijsvrij.

Nico Hoppenreijs op 21 november 2021 over Alltours in de categorie Reizen Algemeen

Jouw aanvraag met nummer (1877617) is bijgewerkt. Als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.

Roos V. (Prijsvrij Vakanties NL)

3 nov. 2021 10:26 CET

Beste heer/mevrouw Hoppenreijs‍,

Allereerst onze oprechte excuses voor de ervaren situatie tijdens uw vakantie. Wij snappen echt heel goed dat dit alles behalve wenselijk is geweest en dat dit de pret van de vakantie kan bederven.

Naar aanleiding van uw reactie met betrekking tot de geboekte reis, wil ik u graag informeren dat uw bericht in goede orde door ons is ontvangen. Wij betreuren het dat uw reis niet volledig naar wens is verlopen. Als online reisbureau fungeren wij als tussenpersoon voor diverse reisorganisaties. Deze zijn verantwoordelijk voor de samenstelling van het product en uiteraard zijn wij verantwoordelijk voor de communicatie en doen wij ons best te bemiddelen waar nodig is.

We hebben de klacht bekeken en daarbij moeten we helaas wel direct aangeven dat een kwestie zoals deze niet bij ons in te dienen is, daar dat wij niet aansprakelijk zijn voor bepaalde (nood)situaties rondom de vlucht. Lees:

– De vluchttijden, route, klasse en vliegmaatschappij van de door u gereserveerde vlucht zijn onder voorbehoud van wijziging. Houdt u rekening met uiteenlopende vertrek- en aankomsttijden. De mogelijkheid bestaat dat er een tussenlanding gemaakt wordt.

Uiteraard willen wij wel graag ons best doen om de mogelijkheden te bekijken bij de eindverantwoordelijke van de reis. We zullen de klacht dan ook doorsturen naar Alltours en hun reactie hierop afwachten. Wel willen wij u alvast informeren er rekening mee te houden dat ook Alltours het bovenstaande zal aangeven en u zal verwijzen naar de luchtvaartmaatschappij. Wij adviseren dan ook om alvast te bekijken wat de mogelijkheden zijn om de claim/klacht in te dienen bij de airline.

Hoe nu verder?
Voor nu heb ik uw klacht doorgestuurd naar uw reisorganisatie en zij zullen uw klacht volgens de geldende reisvoorwaarden in behandeling nemen. Dit kan even wat tijd in beslag nemen uiteraard. Tot die tijd vraag ik u vriendelijk enig geduld te betrachten. Indien er over twee weken nog geen uitsluitsel is, zullen we u in ieder geval proberen een update te sturen.

Mijn naam is Roos en ik zal u hierover inlichten zodra de reactie door ons is ontvangen. Mocht uzelf in de tussentijd vragen hebben over uw dossier, neem dan gerust contact op met onze reserveringsafdeling telefonisch/per mail.

Roos
Customer Journey Specialist

tel: 31 85 2085 551 (lokaal tarief)
web: www.prijsvrij.nl

Openingstijden

Nico Hoppenreijs

2 nov. 2021 21:01 CET

Goede avond ,we hebben tot heden toe niets vernomen .
Kunt u een indikatie geven wanneer deze klacht is afgewikkeld. Er is wat toegezegt door air cairo.
Ik ben te bereiken op tel 06-30851703
Gr Nico Hoppenreijs

Outlook voor Android downloaden

Van: Nico Hoppenreijs
Verstuurd: donderdag 7 oktober 2021 15:52
Aan: [email protected]; Nico Hoppenreijs
Onderwerp: Fwd: Dossier: 4658/235674 klachtmelden

Hoi Natasja,hierbij de mail die ik verzonden heb aan prijsvrij ,waarbij we hadden geboekt.
Gr Nico en Meryam

Outlook voor Android downloaden
From: Nico Hoppenreijs
Sent: Friday, October 1, 2021 4:05:41 PM
To: [email protected]
Cc: Nico Hoppenreijs
Subject: Dossier: 4658/235674 klachtmelden

Goedemiddag, alle eerst we hebben een hele fijne gezellige zonnige vakantie gehad in Hurghada Hotel Sentido Mamlouk. langs deze weg wil ik een klacht indienen door een vertraging meer dan 14,5uur. Hierdoor Hebben wij onze verplichtingen niet kunnen nakomen. We zouden op 30-09-2021 om 18,20 uur aankomen op Düsseldorf . Mede door een motor storing hebben we een noodlanding moeten maken in Zagreb. Gelukkig was de landing goed. De opvang op het vliegveld was niet juist geregeld door Air Caïro we landen om 15,45 uur en werden opgevangen in een ruimte op het vliegveld(niets is ons aangeboden eten drinken de communicatie was echt slecht ?)wel was er een mogelijkheid om zelf wat te kopen. We kregen rond 18 uur te horen dat we een overnachting hadden in Zagreb. We werden opgehaald door bussen en waren rond 21.30 uur in het hotel. Hier kregen we avondeten . Drinken zelf bekostigen (water , cola). We werden om 2uur weer opgehaald vanuit het hotel en zouden om 4,10 uur de vlucht richting Düsseldorf weer op pakken (vlucht nummer sm2980). We zaten in het vliegtuig om 5,30uur en vertrokken rond 6.45uur. Weer vertraging (geen eten of wat te drinken aangeboden). We kwamen in Düsseldorf aan rond 8,15uur. Wij stellen Prijsvrij aansprakelijk voor deze vertraging . Wij hebben extra kosten gemaakt door deze vertraging. (Parkeer kosten , geen loon extra vakantiedag kosten eten en drinken ) Graag verneem ik op korte termijn van Prijsvrij hoe zij deze extra kosten gaan vergoeden. Groetjes NWJ Hoppenreijs.

Wat ons is toe gezegt in het vliegtuig tijdens deze vlucht. Gelukkig goed geland maar de service was ver onder de maat.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alltours

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alltours nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Nico Hoppenreijs

1 maand geleden - Klacht is nog steeds niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Nico Hoppenreijs