Klacht: Vertraging

op 05 september 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmiddag heb ik de trein gemist omdat de bus van Arriva niet op tijd aankwam op het station. Vervolgens heb ik een half uur moeten wachten op de eerst volgende trein. Door deze vertraging heb ik een belangrijk college gemist. Deze vertragingen komen vaker voor waardoor ik vervolgens een half uur moet wachten op de trein en daarmee colleges, tentamens of practica mis op school.

Arriva moet zich houden aan de vertrek- en aankomsttijden. Als dit niet lukt is het verstandig om de vertrek- en aankomsttijden aan te passen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 juli 2015 om 19:09 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.
^GB
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Kjvisser