Klacht: Vertraging

op 05 augustus 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Forse vertraging 5 aug 2017 Eindhoven naar A’dam Centraal. Als invalide is het onmogelijk om de bus te nemen als men meerder uren moet wachten. Hierdoor besloten om niet naar de Pride in A’dam te gaan. Erg boos dat NS willens wen wetens teweinig bussen heeft ingezet. Hierdoor heb ik een mooie dag in A’dam gemist en leverde dit mij veel stress op.
Door de chaos waren zelfs de chip automaten niet bereikbaar en kon ik niet de incheck palen vinden.

Als NS iets meer aandacht geeft aan invalide. Beter teveel bussen inzet dan te weinig. De werkzaamheden op andere dagen uitvoert indien er een mega festijn in Nl is.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 06 augustus 2017 om 19:48 geantwoord

Geachte heer Heidendaal,
Hartelijk dank voor uw reactie welke wij gisteren via Klacht.nl hebben ontvangen. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar NS op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.

U laat weten dat het voor u, als reiziger met een functiebeperking, het niet mogelijk was om de Gay Pride in Amsterdam te bezoeken. Het spijt mij dit te lezen.
Als u reisassistentie boekt bij ons, zullen wij, ook als er werkzaamheden zijn, zorgen dat u binnen een redelijke termijn op de plaats van bestemming aankomt. Dit kan betekenen dat u niet met het reguliere vervangende busvervoer hoeft te reizen, maar dat wij voor u en andere reizigers die hier een indicatie voor hebben, een alternatief regelen. Uit uw bericht is niet duidelijk geworden of u hiervan gebruik heeft gemaakt. Mocht dat wel het geval zijn en u is gevraagd om uren te wachten voor geschikt vervoer, dan horen wij dit graag en zullen wij uw klacht verder in behandeling nemen. Wel vind ik het erg vervelend dat uw voorgenomen dagje uit niet is doorgegaan.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

NS Kantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rob_ehv