Klacht: Vertraging

op 26 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht over Arriva,
Ik zou de trein nemen van 19:18 naar Delfzijl.
Ik was al eerder op het station en zag op het bord staan dat mijn trein 5 minuten vertraging had, toen dacht ik : ik ga nog even naar de Starbucks om wat te drinken. Ik liep om 19:18 naar de trein omdat hij eigenlijk 19:23 hoorde weg tegaan omdat hij 5 minuten vertraging had. Ik stond voor het incheck paaltje en de trein rijd gewoon voor mijn neus weg. Ik vind dit echt niet kunnen want er staat aangegeven dat hij 5 minuten vertraging heeft maar hij gaat gewoon op de normale tijd weg.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als hij gewoon zijn tijd aanhoud. Ik heb hiervoor nog 1 uur op het station moeten wachten, als er 5 minuten vertraging is verwacht ik ook dat hij 5 minuten later weggaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 mei 2017 om 07:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Danish123,

Wat ontzettend balen dat je gister de trein hebt gemist omdat je uitging van de vertraging die op het scherm aangegeven stond, maar de trein toch op de juiste tijd vertrok! Ik stuur je signaal hierover door naar de regio zodat dit uitgezocht kan worden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Danish123