Klacht: Vertraging

op 01 december 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom is er zo veel vertraging de laatste tijd rondom Roosendaal? Het is namelijk nogal lastig om elke keer ergens op tijd te zijn.

Gewenste Oplossing:

Minder vertraging

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 16 januari 2017 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Elzakker,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 1 december 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.

U geeft aan dat u regelmatig te maken heeft met vertraging rondom Roosendaal. Het spijt mij dit te vernemen. Onze excuses hiervoor.

Helaas heb ik uw klacht niet kunnen registreren doordat er geen specifieke informatie als een datum en traject in staat. Wilt u dat wij hier een officiële melding van maken dan mag u deze gegevens nog even aan ons door geven. Dat kan door te antwoorden op deze e-mail.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kusxfabienne