Klacht: Vertraging

op 11 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

NS heeft voor de zoveelste keer vertraging. Ik ben eindelijk eens optijd uit school en nu sta ik 50 minuten te wachten in weesp om een trein naar huis te nemen. Vervolgens word er omgeroepen dat de trein van 12:11 wel weer rijd maar op de borden staat niets, hij is uiteindelijk ook WEER niet gekomen. Er is geen vervangt vervoer of andere opties op van weesp naar almere te komen. Mensen die een afspraak hebben of moeten werken komen dus ook met een uur of langer te laat. Dit is wel schandalig

Als de treinen op hun gewone diensregelingen rijden en ik naar huis kan met de trein.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS