Klacht: Vertraging

op 26 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dinsdag j.l. kwamen mijn man en ik na een lange vliegreis op Schiphol aan en wilden uiteraard zo snel mogelijk naar huis.
We konden de trein van 16.06 ri. Amersfoort nemen. Helaas had deze trein ruim 10 min. vertraging en wij vreesden toen al voor de aansluiting in Amersfoort. (Onze eindbestemming was Hengelo)
In Amersfoort zaten we in de trein ri. Enschede, maar na ruim 5 min. erin gezeten te hebben werd er omgeroepen dat deze trein niet zou vertrekken i.v.m. met een aanrijding met een persoon. Dus kon iedereen de trein weer verlaten.
Daar stonden wij weer met ONZE 3 KOFFERS!!!!
Dan moet je maar zoeken naar een andere oplossing. Dit werd dus de \”boemel\” ri. Zwolle.
Daar eindelijk aangekomen, ging de \”boemel\” naar Hengelo NET voor onze neus weg en dat terwijl de conducteur ons nog zag aankomen!!!
Hij moet toch ook weten dat er vertraging was, dus een klein beetje begrip in deze was wel op z\’n plaats geweest. Maar wij hadden dus het nakijken!!!!!
Zat niets anders op, dan te wachten op de volgende trein, hetgeen een half uur duurde.
Eindelijk was het dan zover. De boemel naar Enschede kwam, waar wij dus voor de 4e keer overstappen met 3 koffers in konden plaatsnemen!
Het traject Schiphol-Hengelo, waar wij normaal 2 uur over doen, hebben we nu bijna 4 uur voor nodig gehad!!!
Dit was voor ons een zeer vermoeiende reis. Wij zijn beide 68 jaar en dan is overstappen met 3 koffers geen pretje en zeker niet als dit 4 keer moet gebeuren en je ziet dan ook nog eens een trein voor je neus vertrekken!!!!

Verder moet mij ook nog van het hart, dat wij betalen voor 1e kl., maar daar bijna nooit plaats kunnen vinden! Er zitten zoveel mensen (veelal ook jongelui) waarbij wij onze twijfels hebben of zij daarvoor ook wel hadden betaald. Het zou prettig zijn als daar eens wat meer controle op zou zijn!

We hopen dat deze reis gerestitueerd kan worden!
We zien uw reactie dan ook met belangstelling tegemoet!

Met vriendelijke groet,
F. de Jong-Dijkhof.

Gewenste Oplossing:

We zouden i.v.m. het bovenstaande ons reisgeld over het traject Schiphol-Hengelo, graag gerestitueerd zien!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 oktober 2016 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door F. de Jong-Dijkhof