Klacht: vertraging

op 12 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op vrijdag 9 september op het traject Amsterdam-zuid -Amersfoort op het station Weesp eruit gezet ivm problemen spoorbrug Hilversum. Er kon op dat moment geen verstrekt hoe verder te reizen.
Op gegeven moment was er op de borden aangegeven dat de trein die klaar stond naar Utrecht Centraal zou afreizen.
Eenmaal in de trein met veel mede gestrande reizigers veranderde de tekst op het bord en gaf deze aan Amsterdam- Centraal.
Ik en mede reizigers wilden toen uit de trein maar de deuren gingen niet meer open ook werd er geen informatie verstrekt via omroep instalatie.
Uiteindelijk via Amsterdam Centraal naar Utrecht en toen naar Amersfoort. De gehele trein reis heeft drie uur geduurd.
(en natuurlijk gebruik ik geen schuttingtaal!!!)

Dat er problemen ontstaan dat is onmacht maar dat er geen informatie werd verstrekt en de deuren niet meer opende was erg vervelend.
Dus graag meer informatie over waar de trein naartoe vertrekt.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:15 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Hoegen