Klacht: Vertraagde orders. Geen informatie.

op 17 augustus 2018 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Wij hebben twee verschillende orders lopen bij Babypark. De eerste is een wiegje en de tweede een box. Het wiegje zou 2-4 weken duren, maar inmiddels zijn we 2,5 maand verder. De box hadden wij op een zaterdag besteld en konden wij de donderdag erop ophalen. Ook dat is niet gelukt.
Babypark belt zelf niet om aan te geven dat orders zijn vertraagd. Je moet er zelf achteraan bellen om te weten wat de status is. Vaak sta je ook nog minimaal 15 minuten in de wacht voordat je iemand spreekt.

Huidige status is dat Babypark mij terug zou bellen om de status van beide orders door te geven. Dit is de 3e dag dat ik wacht om teruggebeld te worden. Ik heb geen idee wanneer ik wat kan verwachten nu.

Wanneer ik de producten heb ontvangen of een concrete datum krijg wanneer ik de producten kan verwachten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babypark over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Babypark in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Babypark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Babypark

Heeft op 04 september 2018 om 10:29 geantwoord

Wij hebben contact gehad met de klant via de e-mail.
De klant heeft het inmiddels opgehaald in ons filiaal.
Er was helaas een beschadiging. HIervoor zijn nieuwe onderdelen voor besteld. En zouden wij de levertijd nog laten weten. Dit hebben wij op 31-08-2018 doorgegeven, en dit bedraagt 2 weken levertijd.

Alle klachten die gemeld zijn door Kirsty